Rozpočet
Agenda Rozpočet shromažďuje vždy přesné, podrobné, srozumitelné, správné a aktuální informace o stavu rozpočtu organizace
Silný a praxí ověřený nástroj pro úspěšné plánování a řízení finančních prostředků.
Přehled hlavních funkcí
-
tvorba a správa rozpočtu organizace
-
příprava libovolného počtu pracovních verzí rozpočtu konkrétního roku
-
evidence pro veškeré rozpočtové akce organizace (historické, probíhající i plánované)
-
modelování rozpočtů
-
kopírování libovolné části mezi jednotlivými verzemi rozpočtu
-
základní kontrola vazeb rozpočtové skladby
-
podpora sběru a schvalování požadavků na změny rozpočtu
-
tvorba veškerých legislativou požadovaných výkazů (včetně zašifrování a odeslání do CSUIS)
Výhody
-
komplexní pokrytí problematiky sestavení a správy rozpočtu organizace
-
variabilita přehledů, sestav a exportů
-
aktualizované číselníky atributů rozpočtové skladby
-
řízený průběh schvalování rozpočtových změn (včetně konfigurovatelných limitů)
-
oboustranná komunikace s ekonomickým systémem organizace
-
propracovaný systém uživatelských oprávnění
-
kompletní informace o stavu rozpočtu a jeho skutečném i předpokládaném čerpání/plnění
-
možnost sestavení rozpočtu na základě rozpouštění peněz (shora) nebo na základě plánovaných investičních akcí a běžných nákladů
Agenda Rozpočet komfortně pokrývá problematiku sestavování, správy a modelování rozpočtu organizace včetně definování schvalovacích procesů. Díky unikátní struktuře rozpočtových akcí je rozpočet srozumitelný i uživatelům, kteří se neorientují v rozpočtové skladbě.