Správa smluv
PROXIO CES vytváří a eviduje všechny smlouvy uzavírané organizací
Agenda Správa smluv pořizuje, eviduje a udržuje historii smluv a smluvních vztahů včetně integrace na okolní subsystémy organizace.
Přehled hlavních funkcí
-
centrální evidence všech smluv v rámci organizace
-
automatické přidělování čísel smluv
-
příprava návrhu smlouvy včetně příloh a dodatků
-
oboustranná integrace s ekonomickým subsystémem (kontrola finančních závazků a úhrad)
-
integrace s evidencí majetku
-
evidence vazeb mezi jednotlivými smluvními závazky
-
kompletní historizace smluv a smluvních vztahů
-
připomínkování a schvalování smluv
Výhody
-
možnost využití v rámci organizace, nebo i pro zřizované či příspěvkové organizace
-
jednoduché zakládání smluv a jejich dodatků
-
rychlé a jednoduché vyhledávání (prohlížečka smluv je součástí dodávky)
-
možnost vytváření a exportování přehledů smluv
-
tisk dokumentů
-
centralizované řízení přístupových práv
-
možnost zveřejňování smluv na webových stránkách úřadu a na Portálu veřejné správy (Registr smluv)
Agenda Správa smluv je zaměřená na evidenci a zpracování smluvních vztahů a závazků organizace. Součástí řešení je i realizace schvalovacího procesu smlouvy včetně jejího vypravení prostřednictvím spisové služby.