Správa a evidence majetku
PROXIO SEM zajišťuje centrální evidenci nemovitých, i movitých objektů v majetku organizace
Evidence parcel, budov, domů, bytů a nebytových prostor, úseků inženýrských sítí, staveb neevidovaných v katastru nemovitostí, ale také realizace procesů nakládání s majetkem.
Přehled hlavních funkcí
-
centrální evidence a správa objektů (parcely, budovy, byty, nebytové prostory, …)
-
evidence všech druhů objektů (nemovitý majetek, dlouhodobý hmotný majetek, dlouhodobý nehmotný majetek, drobný dlouhodobý hmotný majetek, drobný dlouhodobý nehmotný majetek, operativní technická evidence)
-
evidence vlastního, svěřeného i svěřovaného majetku
-
realizace úkonů nakládání s objekty (uzavírání smluv, tvorba protokolů apod.).
-
podpora procesu inventarizace objektů
-
sledování nákladů a výnosů
-
provázanost dat o objektech s GIS
-
provázanost s daty katastru nemovitostí
-
odepisování majetku
-
pasportizace
Výhody
-
možnost využití v rámci organizace, nebo i pro zřizované či příspěvkové organizace
-
kompletní pokrytí procesů správy a evidence majetku
-
kompletní historie záznamu o objektech v čase
-
podpora rozhodovacích procesů a plánování
-
zlepšení přehledu o vlastněných či spravovaných objektech
-
soustředění veškerých informací o objektech v jedné evidenci
-
trvalá aktuálnost evidence díky propojení s ostatními částmi systému (ISZR)
-
snadná a okamžitá dostupnost informací o objektech pro všechny oprávněné uživatele
-
možnost exportu dat do HTML, XLS, TXT, XML a DOC